8april

Godmorgon på er alla ! Nu sitter jag här i vardagsrummet med pyjamasen
på och kollar på Våra bästa år. Denna serien kommer nog att finnas för alltid.
Serien tar ju liksom aldrig slut, men jag gillar denna serien och har alltid gjort det.

Comviq kompis är slut nu, orkar heller inte fylla på. Träning idag också vet inte
varför men jag längtar ? Sen vet jag inte vad jag ska hitta på mer. Syrran ville
att jag skulle hänga med henne till Ikano för hon behöver någon topp eller klänning,
men kvinnan ligger fortfarande i sängen. Jobbig.

Hörs ! :)


oh snälla gud jag saknar sommaren !

Kommentarer
Postat av: josefine nilsson

Sv: hihi tror nog de :D men bara Bill (a)



Åhh jag vill oxå ha sommar! idag blir min dag helt rutten, måste plugga :o

2010-04-08 @ 13:32:04
URL: http://kaulitzgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0