MMmm nudlar.

Mmm har nu ätit upp en skål med nudlar som är blandad men en krydda.
Nudlar är godast och tar endast 10 min !

Var på ikano idag med syrran hon hittade en student klänning som hon blev
kär i. Tycket den va rätt så snygg. Där efter väntade vi på mamma som slutade
jobbet så stack vi och åt på sannes, jag åt någon god fisk och mamma åt  ngn sallad
och syrran någon kyckling ( ni antecknar va? )
Nu ska jag ta och fixa min sport väska och iväg till träningen :) hörs efter typ vid nio tiden.
Puss.



Kommentarer
Postat av: kalle

GIVE ME SUMMER =(

2010-04-08 @ 20:19:31
Postat av: sofiie

åååh viken härli sommar bild, vill verkligen ha sommar !

2010-04-09 @ 20:02:51
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0