Basketball !

Förlåt att jag inte skrivit på två dagar men det har vart mina två
sista dagar på sommarlovet så jag skippade bloggen ett tag och
gjorde dagarna riktigt bra! :)

Igår var jag och tjejerna och badade efter det så åkte vi hem och spelade
basket, sedan mot kvällen tog vi ut våra kusiner och hade kul med dom
på en lekplats vi skrattade och hade det riktigt kul!

Idag så var vi laget och kollade på match i Norrköping. Portugal - Sverige!
Sverige vann så klart (kommer inte ihåg med hur mkt) Jag tycker Sverige
är jävligt grymma,ja va verkligen inne i matchen, gud önska ja kunde göra
som dom gör ! :(

Dåliga nyheter ! skolan imorgon :(


Portugal - Sverige

Sverige <3

bjuder på en "söt" bild

drömmer att få spela i den arenan en dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0