dåligt av mej


Nu sitter jag hör fortfarande jävligt ont i magen (tjejproblem)
Gud vad jag ibland hatar att vara tjej, killar har sån tur!!

Gick hem från skolan idag eftersom jag hade så jävla ont och spydde
dessutom i skolan så jag kunde inte vara kvar mådde alldeles för dåligt..
Även Kaltrina hade ont och kunde nt alls vara kvar. egentligen jävligt coolt
att vi båda hade så himla ont hehe, Kom hem duschade och
la mej sedan i mammas och papps säng och sov fram till 12. Vaknade och åt
mammas goda mat och bad Kaltrina komma över.

Vi bestämde oss för att kolla på eclips! Den va bra men inte så bra som jag
hade hoppats på, trodde den skulle vara bättre än tvåan men det var
den inte. Man fick se edward och bella pussas många gånger jämfört med
första filmen haha :)

Hade min första träning idag också ! Det gick bra jag kämpade hela träningen
trotts att magen gjorde ont!
Nej nu ska ja hoppa in i duschen, hörs sen gott folk :)

happy me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0