hatar Folk som trycker ner andra för att själv bli lycklig!

Idag har jag varit rätt så upptagen och just därför har
jag inte orkat blogga! Förlåt.

Nu sitter jag här i rummet efter en lång lång dag.
Skolan idag va rätt så bra, men blev ändå ganska så trött.
Kom hem fortsatte läsa på " i taket lyser stjärnorna "
Svarat på en frågor (har 3kvar nu)
Sedan stack jag till gården där det var tjejkväll
träffade också saknade Nora som jag inte sätt på flera veckor!

Nu har jag bråttom, måste duscha och sedan börja platta mitt
hår som kommer ta ett bra tag, har faktiskt bestämt mig att ha
platt efter drygt 3 månader ! yes va duktig jag är :)


Klubb tröja -

läxan läsa boken och svara på en massa tusen frågor! Älskar boken och filmen men
boken är mycket mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0