OH MY GOSH - Dagens

OH MY GOSH ! Är nog vår klass 9E´s låt.
Haha, vi har nu sjungit på den låten sen förra veckan !
Har aldrig gillat den men nu, nu kan jag inte sluta lyssna på den haha.

Idag var det Klassfoto i skolan, jag hoppas jag såg bra ut.
Varje år ler jag för mycket, ibland böjer jag på ryggen alldeles för mycket
och ibland ser jag sur ut, jag hoppas fotot blev bra den här gången, vi fick
också ta en massa enskilda fotton en massa ! haha, fotografen var väldigt
snäll och rolig, han tog massa kort och jag kunde inte sluta
skratta för han tog dom så snabbt haha :(
Annars var skolan bra! Kändes som om fotograferingen tog hela dagen haha.

Nu blir det plugg för mig & klockan 20:00 blir det fångarna på fortet !


Klassen skulle ta ett fint kort, Ninos säger : 1,2 tigerfis ! och alla bara skrattade haha.

min otroligt roliga klass♥

Maja, Jag, Kaltrina & Ariana

Kalle tar kort haha :)

Kommentarer
Postat av: B

vackra flickor :)

2010-08-26 @ 16:47:23
URL: http://benito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0