30 december

hey people! kom precis hem från ikano, kalle och jag gick
runt. Vi gick in i en affär och sen gav vi upp, vi satte oss
på en bänk och kollade hur folk va klädda? aja.
Jag hittade världens mest perfekta päls jacka som jag blev
kär i, och den fick följa med hem direkt! Jag är inte så
speciellt förtjust i päls jackor, men denna va så snygg och
perfekt, det var liksom kärlek vid första ögonkastet och
dessutom var den på rea och jävligt billig! 300kr.
Bild på jackan kommer!

Ikväll kommer väll förhoppnings vis mina kära vänner som dom
sagt att de ska göra (annars dödar jag dom!) för jag har
städat rummet för deras skull, ska låsas att de alltid ser ut så haha :)
vi ska nämligen kolla på Victoria secret som är! fyfan, hallå? yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0