dear john

give me john, ni vet han john ur dear john? eller
ge mig bara channing tatum och vi får
hoppas på att han är lika charmig som på filmen.
Som ni kanske fattar har jag precis sätt på filmen dear
john, dock inte första gången och säkert inte sista!

Och jag är så jävla trött på snön, okej de hur mysigt som
helst att ha på sig mysiga koftor i härliga färger, klä
sig varmt osv, men det jag mest hatar med vinterkläder
är den jävla vinterjackan som man måste ha, och idag
testade jag att ha på mig en lite tunnare vinter jacka
när jag gick på stan, och fyfan vad jag frös jag skakade
som bara den och kunde nt andas på grund av kylan.
Men jag orkar nt ha på mig min feta jacka den är
så ful och jag sjunker in i den, ser så fet ut ( ja, jag kan
också se tjock ut)

Nu känner jag att jag börjat klaga alldeles för mycket och att
inlägget blir alldeles för långt. Så kisses♥


min pojkvän ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0