i feel in love

Tittade dig djupt in i ögonen. Först i det vänstra ögat, sedan i det högra och det slutade med att blicken föll nedåt och stannade vid dina läppar. Dina välformade läppar, målade i rött. Jag tog några steg framåt, kysste dig och förde mina fingrar sakta genom ditt ljusbruna hår. Du var fantastisk på att kyssas. Det var som en dröm, du var som en dröm. Du hade på dig en röd spets underkläders-set och gav mig de mest förföriska blickarna en man kan tänka sig. Du luktade rosor men lukten ersattes ganska snabbt med lukten av förförelse. Jag puttade ner dig i sängen och sekunden därpå låg jag över dig. Kysste din hals, dina nyckelben och sedan återtog jag de passionerade kyssarna som du gav mig med dina förföriska läppar. Jag kysste dig sakta och bet dig i din underläpp, jag visste att du gillade det.

''Ska herrn ha något att dricka?'' sa bartendern. Det var inte som en dröm, det var en dröm.. fan. Men du stod där, i din röda klänning som jag hade klätt av dig med blicken och lutade dig mot disken i baren. Lika gåtfull och mystisk som innan, fast längre bort. Det fina bruna håret glänste, precis som när jag för en minut hade blundat. Dina välformade röda läppar såg ut att sukta efter en passionerad kyss, precis som när jag hade blundat. 

Jag tog tag i mitt mod och gick fram till henne, ''hej'' sa jag..

skrivet av - bave amin

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovely..

2010-12-31 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0