020210

HejjHejj !

Jag är nu hemma från skolan,Hemspråk & träningen.
Jobbig Tisdag asso. Min rygg värker som i fan,
en nackdel med basket är att man oftast måste böja ryggen.
Ajj Ajj säger jag ! Har så himla ont just nu. Måste till doktorn och
kolla in ryggen, har tidigare haft problem med det.

Skolan va för övrigt rätt så bra ! Jag va pigg och flumig hela tiden
skönt att vara glad i skolan asso. Hemspråk va ftt tråkigt som alltid hatar det.
Innan träningen åkte vi till stan och kolla runt lite, hitta inget jag verkligen fastna
för. Träningen var också ganska så bra, Sara va ass dampig och det fick mig
att skratta haha. Nu är jag hemma ska försöka ta upp lite plugg ur väskan för
att vara duktig och hålla mitt löfte hähä (aa)


Outfit bilden va dålig
- Svara vanliga byxor - Vila.
- Tee - Carlings
- Halsduk - H&m





Kommentarer
Postat av: agnes

svar : fett nice bryyyden ;) !

du verkade haft en kul träning :D

2010-02-02 @ 22:16:08
URL: http://likenooneelse.blogg.se/
Postat av: REBBAN

tack så himla mke kram

2010-02-02 @ 23:42:19
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: saraa

nej ja älskar kfum.....

spec emma (L)L)(L)....

ziiiiiit

2010-02-03 @ 17:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0