030210

Hejjhejj !

Hur är det med er ?
Jag mår bra, och allt är bra.
Lite träningsvärk i armen tror jag.
Eller har haft ont sen i söndags fan :(

Skolan har vart nice. Vecka 6 ska vi besöka ett
företag och jag fick ett företag vart man
ritar byggnader och såna saker. Kul ska
det bli ,och vecka 7 blir det prao (y)

Kom nyss från biblan där jag branka och Kalle
skulle skriva ett arbete och sedan skriva ut det.
Kalle och Branka sprang runt där medans jag skrev
vårt arbete.

Nu tänkte jag gå plugga har rätt så mycket plugg i veckan !
Till imorgon har jag en So redovisning och ett so förhör.
So förhöret har jag inte ens än sätt så måste n börja plugga,
Har också tyska glosor. Till fredag har jag matte,No,Engelska &
svenska. Jobbigt. Men det blir bra.
Förresten så har jag aldrig missat någon läxa har alltid gjort klart allt.
Fast det dåliga är att jag sparar allt til sista dagen :(


Kalle & jag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0