090210.

Hejhopp ! Hur är det med er ? Jag mår rätt så bra ändå.
Kom nyss från träningen som nja va så där, och jag gillade
träningen faktiskt.Och innan det var jag i Stan där en lilla
tröja fick hänga med (y) och innan stan var jag på hemspråk som
första gången gick bra ! Och innan det hade jag skola !
Skolan va för övrigt jätte bra. Jag rätta min matte diagnos och
upptäckte att jag kunde allt i diagnosen fick typ 2 små fel som jag
glömt räka ut? Rätt så bra. Och sedan på den svåra kursen kunde
jag räkna utan hjälp ! Im so clever !

Haha, ja på matte timmen fick jag luft.
Skol maten va också ftt god ! Makaroner
& köttfärssås, jag dog så gott det var.
Smakade ovanligt gott. Nu väntar jag
på att duschen ska bli ledig så jag kan hoppa i där.
Ska sedan lägga mig och läsa & kanske ta upp
mina stickor (gud om jag ens blir klar med min stjal i år ! )


Ohh går inte att ladda upp bild på bloggen den kronglar ! Ohhhh "suck"




Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Hihi tack:)

Miranda Kerr är vacker! Kul att du också gillar henne.

2010-02-10 @ 13:09:18
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

det e inte tvåtusennio längre , det är 2010 :D

så lägg in en tia ist för en nia :)

2010-02-10 @ 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0