160210.

Hejhopp !

Blogg.se suger ! Det va skit skit segt igår kväll... Kunde inte ens logga in.
Men nu är jag här i rutan igen och ska berätta om min dag kort.

Började på Praoen 9 och slutade halv 4. Hela dagen, jag menar hela nu!
Har jag suttit och gjort semlor. Gud, jag kom hem helt slut & min rygg gjorde/gör
så ont ! Ett av mitt finger gör också ont. Går inte att böja det så bra, det gör ont.
Men ska inte klaga. Dock måste jag också berätta att jag frös till is där borta!
Brr.. Det va is kallt.

Träningen idag gick super bra. Inget va speciellt bra utan allt va lika kul & bra.
Efter det fixade min tränare mitt hår (kolla bilderna) japp mina coola tränare gjorde
det, snyggt va?
Efter det satt vi och snacka lite med henne, lite privata grejer då vaa =)


Cool jag är. Naturliga jowi med fina flätor i håret. =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hål i båda öronen där uppe??

2010-02-17 @ 10:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0