Helt rätt !

Har ni sätt Kenzas blogg ?

Hon la upp bild på sig och sin kille som jag har längtat att se.
Han hade upp 3 fingrar. Så jag va tvungen och se om det fanns några
elaka kommentarer. vilket det fanns och jag blev sjukt arg när jag såg
kommentarerna. Folk som kommenterar men inte har någon aning.
Hon hade skrivit att ha uppe tre fingrar är nästan som en hitler hälsning.
Fifyan, hon har ingen aning om vad dom tre fingrarna står för.
Hon sa att hon & hennes vänner var upprörda över det.
Men snälla ! Innan ens kriget hade kommit till balkan använde
alla serber tre fingrar och det är så vi gör. Tre betyder tur för oss serber och
när vi tar ut tre fingrar menar vi absolut inget illa utan det visar att vi är serber.

Helt rätt av Alex att lyfta sina tre fingrar =)

Och så skrev hon " vet hur det är att va tsm med en bosnier "
O-m-g. Vad är det för fel ?
för det första är han inte bosna.
Och för det andra spelar det väll ingen roll, tror verkligen inte kenza
skäms.



Kommentarer
Postat av: REBBAN

ahh okok najs sj jobbade jag kram

2010-02-20 @ 15:50:41
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Marija

Helt rätt!;)Mi se tako krstimo:) Haha

2010-02-21 @ 17:35:48
URL: http://mariijaaa.blogg.se/
Postat av: Aleks

Håller med dig Tre betyder tur för oss serber och

när vi tar ut tre fingrar menar vi absolut inget illa utan det visar att vi är serber.



Vi är stolta serber och tyvärr klarar vissa inte av det.

2010-02-21 @ 21:04:52
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Daniela

Jag läste också dedär, nyss faktist! faaaan va lack jag blev!!! ååååh irritationen bara sprider sig i min kropp.. jag är stolt serb, vi alla är stolta vart vi än kmr ifrån men vafaaaaaan jag blir lack på alla som ska hacka på oss hela tiden, jebiga nismo samo mi krivi, i ett krig är man alltid två. Sen att folk inte kan lägga det bakom sig?! KOm igen, det är 2010 nu....

2010-02-22 @ 11:56:50
URL: http://dap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0