Jaa, jag lever !

Tjosan alla i data rutan.

Matchen? Hmm.. Vi gick 10 min uppvärmining. Vilken inte är så bra,
en del till att vi förlorade matchen?
Inte bara det. Jag själv sög. Jag ger mig ett IG på denna match.
Började bra slutade uselt. Men vi glömmer slutet av matchen
och minns början. Vi hade chansen att vinna seriens ledare. Dom
var inte alls lika bra som jag trodde dom skulle.

Efter matchen kom vi hem till Linköping, åkte till Mc där jag,Sara,Milena &
Kaltrina åt. Gottgott. Kom hem och känner att jag är helt slut ! =( åhh.
Jag kommer nog sova gott i natt gottfolk.


A-hallen. Kalle,Sara,Milena,Emma

Så glad att vara i A-Hallen. vi smög in där. Drömmer att få spela där inne :(



Mer bilder kommer när jag kommit hem.
Ska gå till mina kusiner.<3



Kommentarer
Postat av: S A N N A

SV: Okej :) jag kollar på den traditionella melodifestialen ;p Vad tycker du om min nya design? :)

2010-02-13 @ 21:27:17
URL: http://sannakarin.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Tyvärr har jag aldrig tid till att fixa andras bloggar:/ skulle ha fixat en tjejs men nu har det gått över 2 månader, skammigt!

2010-02-14 @ 09:56:21
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0