12 Januari

Men tja på er! Hur är läget. Jag är på toppen humör och har ju nästan
vart det hela dagen tycker jag själv. Men sådan är jag.
Skol dagen gick ganska så bra. Började med so sedan idrott,
sen var det matte, & sist Tfm och där efter slutade vi 14:10. Hela
skolan slutar samtidigt. Och detta är den tidigaste dagen för oss att sluta.
Men när jag får en dag att  sluta tidigt är det så här att jag har hemspråk klockan
tre. Ohhhh och denna lektion går extra segt känns som om den
inte tar slut.

Men nu är jag iaf hemma kom för en stund sedan.
Jag har hunnit äta mat kolla på tv & ta det lugnt. Snart är det träning för min del.
Här får ni lite outfit bilder från min klädsel idag. Hörs senare ♥


Leggins med typ svarta grejer på - Gina
Vitt linne - Gina
& långärmad vid tröja - gina ! :D
Halsband - Jc


Coolt ju allt är ifrån gina förutom halsbandet








Kommentarer
Postat av: stina

snygging ;;

2010-01-13 @ 11:20:39
Postat av: alisa

asso din kropp !

lite avensjuk här fan :(:(

2010-01-13 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0