230110

Men tja bloggen ! :D

Jag va väldigt trött igår & hade ont i magen så
jag orkade inte blogga. Men nu är jag hemma och
har tid att blogga. Hur ser er lördags kväll ut?

Ja min ser väldigt bra ut. Ska träffa tjejerna
och sedan mysa hemma hos kalle med dom.
På morgonen var jag i Ikano med kalle och
vi kolla in grejer till hennes rum och jag snokade
lite själv till mitt och sedan kollade vi prao plats.
Sedan köpte hon ett armband till mig och henne.
Så vi skulle ha ett likadant, sött hihi. ♥

Nu är jag ju hemma, ska softa lite och sedan iväg och hyra film
med tjejerna. Vi hörs ! :D


Music ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

va bra :d <3

vi följer dej nu

2010-01-23 @ 17:35:16
URL: http://rumpnissorna.blogg.se/
Postat av: A

Låter som en mysig lördag :D helt underbar bild btw <3

2010-01-23 @ 23:27:39
URL: http://kulanovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktig bra bloggg !!!



frågestund någon gång , kanske (y) ?

2010-01-24 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0