250110 - So lost.

Hejhej bloggen.Nu ska jag ta min tid & blogga.

Jag kom från skolan runt 4 tiden. La mig i soffan
och såg på three hill. I love it.
Sedan åt jag korv & fortsatte och se på tv.

Skolan då? Hmm, bra antar jag.
Kunde väll vara bättre, men ärsh.
Det var inte alls jobbigt på lektionerna.
Eftersom på måndagar har vi inga jobbiga
lektioner. Skönt !

Undra vad jag ska hitta på nu. Orkar inte vara hemma så vi får se.
Juste ! Har också 3 dagar på mig att hitta Prao plats. Stressigt...
Men ja hittar väll något liksom.


Outfit.
  • Grå Leggins - Gina
  • Vitt linne (med ficka på sidan) - Gina
  • Grå kofta - Bikbok.

Morgon pigg jovana !  Härligt.
Sjunger på Alicia keys - try sleeping with a broken heart.
Älskar den. Ny favorit låt denna vecka.
Jag va själv hemma i morse så jag höjde värsta musiken & sjöng för mig själv hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0