Here im baby

Hejhej bloggen :*

Hur är det med er ? vet att jag inte bloggat på nästan hela dagen.
Men har inte suttit vid datan sedan jag var i skolan som jag skrev.
Och jag glömde också ta outfit bild ! Fan.
Men jag hade strumpbyxor som va med rosor på ljus ljus rosa & brun.
Från Monki svart midje kjol från Monki & ett ljus ljus rosa linne från
Monki! Oh coolt allt va ju från Monki !

När jag kom hem från skolan hade mamma köpt lite grejer till mig. Två tröjor
trosor och mascara ! Bästa mamman.
Sedan runt 6 tiden gick jag ut med Kalle och hennes lillasyster som älskar mej.
Vi åkte pulka ! Och hade jätte kul, tills det va dags att gå lämna henne
och hon vägrade och grät och skrek mitt namn så jag inte skulle
lämna henne. Söta unge !
Sedan stack vi till gården och va där. Trevligt.
Nu ligger jag i sängen och äter choklad och ser på en film American pie 2.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0