I lost my minde

Hejhej bloggen. Min dag har sätt ut så här.
Träffade Kaltrina runt 6? va hemma hos henne
en stund. Sedan behövde hon hadla åt sin morsa
så vi stack till centa. Efter det så gick vi till henne
igen. Sen va vi en putte stund i gården.
Efter det stack vi till Kaltrina och kolla på bdb.
Några bdb brudar som vi inte kunde motstrå att
sluta skratta åt. Kalle började få damp haha.
Sedan stack ja hem runt halv 10.
Och gissa, gissa vad som började 10?

Jooo ! Paradise hotell ! Fyfan längtar till imorgon.
Det är så spännande! Strippan är sex galen ! HAHAHA
hon snacka ju om sex med varje kille && ville
ha det med varje.

Nu ligger jag i sängen och ser på smackdown, haha detta är
så otroligt bra ! Asso vissa slag ser man att dom är fejk men
vissa är bara så himla bra :O dom ser ju fan ut som äkta.
När jag va mindre trodde jag att dom va äkta. Så dum jag är haha :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0