Min åsikt

Nu tänker jag visa kända bloggars header (tror det heter så)
och ge min åsikt om hur jag tycker om headern , ska försöka
låsas som om jag inte läst bloggarna.





När ja ser denna headern tänker jag att bloggen inte är så seriös. Blogg header skriker
" jag är snyggast " sånt gillar jag verkligen inte. Posen och dom putande läpparna ger
fel uttryck. Byt header ! :)




Jag tänker på en saga när ja ser denna bloggs header. Tänker på en älv.
En oskuld tjej & helt oskyldig. En tjej som lever i en sago värld.


Denna headern är för mycket rosa. Man kan lista ut att denna tjejen lever
i en rosa bubbla. Själva personen ser ut som att vara barbie ?
jag tycker att denna headern är alldeles för mycket " im perfect"


detta ser ut att vara en mer seriös header. En tjej som har allt på plats & vet exakt vad
hon vill göra med sitt liv. Denna headern ser tråkig ut helt ärligt.



Denna header tycker jag visar att det är en tjej som är helt besatt av mode & vet sin
grej. Tjejn verkar också vara model. färgerna är tråkiga men ändå helt perfekta
det får mig att vilja lära mig mer om mode.


- Detta är ändå bara fördomar & framför allt min åsikt. Läs tjejernas bloggar. jag tycker att
några är bra & några är mindre bra. Alla har sina fördomar. Något man ska tänka på är
att aldrig döma någon för tidigt.






Kommentarer
Postat av: Jessica - A girl with big dreams

Vad bra åsikt :), håller liksom med dig en hel del :D

2010-01-01 @ 22:59:53
URL: http://meyoulove.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag tycker precis som du!

2010-01-02 @ 14:44:39
URL: http://asparagusaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0