Snölandet.

Nyss kom jag hem. Var ute en stund och tog massa bilder i snön
men tjejerna. Oh det är så mysigt med snö bilder tycker jag även
om man fryser ärschlet av sig så blir bilderna fina och det är ju kul !
Fick låna pappas Kamera som tar perfekta bilder ! Look !



Någon buske som är täkt med snö
Tagen av; jovana

Tagen av; jovana

Nallen ville också var med på bild.
Tagen av; jovana

jag blir så glad av  att se på dessa bilder.
Tagen av; jovana

öhh tjaa !

så går det när man drar i en gren kalle :)

wooow !

Undvik gärna min hamster min

(ännu en hamster min) love ♥


skyll dej själv. Jag varnade dej

snölandet !



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA älskar bilderna!!

2010-01-13 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0