Träningen kändes misslyckande..

Hejhej bloggen! Vet att jag skulle skriva runt 4 tiden men
det hann jag aldrig. Hade ju träning nyss. Träningen kändes
rejält misslyckad. Vet i fan va det var men det va bad !

Nu har jag iaf tagit tag och städat mitt rum som sätt ut som en svinstia !
Men nu ser det bra ut. Måste också började plugga lite nu. Har inte
pluggat något på hela veckan. Nu blir det matta läxa och engelska
glosor ! Här kommer också min outfit. Dagen för övrigt har vart bra.

Juste det va bråk i skolan.. Hörde rykten om att det vart riktigt
allvarligt ! Fy ! Men får se va som hänt imorgon. Vi hörs senare hoppas
jag. kram ♥


Outfit
Jeans leggins. - Vila?
Randig tröja - Monki
Vitt linne - Bikbok








Kommentarer
Postat av: agnes

det var skit sött :)

2010-01-17 @ 15:04:30
URL: http://likenooneelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0