You said move on. Where do I go ?

hejsan bloggen ! Fy vad dålig jag är. Men jag har dels inte var hemma,
och har inte blogg i mobilen. Vet i fan hur man fixar det ?
Nu har jag äntligen kommit hem. Runt 2 tiden stack jag & Kaltrina till
Ikano. Köpte en jätte fin blå typ tröja eller skjorta haha. Ni får se om ni läser klart.

Senare runt 5 tiden kom vi hem. Måste bara säga att jag frös till is !
Vadå väx huseffekten fan -17 grader ute ! Sheeet haha.
Sedan stack vi till träningen. Vi trodde vi börja 7 men tydligen så
började vi 5 idag! HAHA, efter två timmar kommer Jag milena,
Kalle & Sara och tränaren skrattar åt oss. Ässsh, där spelade vi
basket lite sköt skott & flummade. Sedan stack vi till Milenas
bageri som öppnar på torsag. Det är skit fint & mysigt.
Vasa bageriet ! Haha kom på Torsdag alla :)
Ayar kom in och trodde det va öppet han tog en festis och stod
vid kassan och ropa ursäkta i 10 min ! HAHAHA sedan hörde jag
den söta rösten & han fick så klart köpa även om det inte
var öppet. Men har var första kunden ! :)

För mycket text tycker jag ! (: ska sluta NU


(ignonera mej taack )
Dagens outfit -


Leggins - Bikbok
Kofta - Cubus
Stövlar - syrrans gamla
Lilla linne - Bikbok



Älskar den. Pappa gillade den jätte mycket haha (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0