18 Juli

Shena mitt bena ! Kom nyss hem har vart ute och lirat basket !
Över skönt ! Gud vad jag saknat basket,bästa som finns!
Jag var ute med alexandra och vi tränade massa skott och så.

Idag kan jag visa lite bilder på vad jag köpt som är jätte lite !
haha, tycker nt det finns snygga kläder i bosnien, nej verkligen
inte! Idag köpte jag en skjorta och en väska på gina som jag kmr
visa upp här nedan. Imorgon ska jag vara med kära saknade Sandra!
Nu ska ja gå fixa mitt hår för jag satte upp det blött när jag körde basket
nu äre krull krull! puuuusss :)


Skjorta-Gina (rea 99) Väska (Rea 49)


detta var min basket outfit.
Shorts (som man kan vända på) - serbien
vitt linne - gina
basket boll ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0