22 juli

Hello ! just nu sitter jag och kollar på one tree hill!
En av mina favorit serie iaf lätt ! Var på väg till Biblioteket med
Ayar men det va stängt ! Jag ville låna någon bok som jag kunde
läsa eftersom jag har så tråkigt på dagarna! Men kan låna imorgon ist.
Runt sex ska jag träffa saknade Nora,förresten kommer vi inte träffas
så ofta längre eftersom hon börjar på gymnasium,så tråkigt det kmr
bli i skolan då, vi hade det verkligen kul både på gården och skolan.
Kommer komma massa små nu och 9orna är borta så skolan kmr
va riktigt tråkig! Tror jag iaf, men ska ändå njuta av mitt sista år
där, Skäggetorps skolan är verkligen den bästa skolan!

Nu ska jag snabbt städa undan lite eftersom morsan kommer från jobbet :)
Vi hörs ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0