9 Juni

HejHej ! Nu är jag hemma från skolan tid 12:57, japp ! Så skönt
att sluta skolan tidigt och det är också skönt att veta att skolan slutar
imorgon ! Jaa, redan imorgon längtar !
Runt 2 ska jag tillbaka till skolan och fixa matsalen och dekorera för
klockan 6 ska nämligen 9orna ha avslutningsmiddag och 8orna
ska servera (dom som vill får göra) Och vi tjejer vill ju gärna göra det.
I skolan idag började vi kolla på Sommar showen och alla va jätte duktiga
och det va jätte kul, hela skolan började sjunga på låten oh oh oh oh haha vet nt
vad den heter :$ men det va så kul alla i skolan har verkligen kul tillsammans
och jag måste erkänna att jag kommer sakna alla 9or ! :(
Efter sommar showen städade vi skåpen och tömde dom, efter det fixade vi klassrummet
och sedan fick vi sluta ! Nu sitter jag med Milena och Branka och vi softar bara,
snart ska vi dra oss, vi hörs sen. Pusss♥:)


Linne - bikbok
Leggins - gina

Kommentarer
Postat av: kuungen,!

shoo sexii , jag måste bara säga att jag avgudar din stil VERKLIGEN.

hahaahhaha du är sooo sexxxiiii , :) <3333

2010-06-10 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0