Glada jag !

Min dag har vart så himla rolig ! Vi åkte till vasa och där
träffade vi sara, vi hade kul (eftersom vi lever i vår egna värld, där vi skrattar åt allt)
Vi satt och skojade härmade gordor och folk bara glodde på oss haha !
Efter det cyklade vi hem till Skäggetorp och var ute bara och chillade.
Tack för en mycket rolig dag, och vi får lära oss att bli lite mer allavrliga hehe och sluta
skartta åt precis alllllllllt ! :)


Älskar att skojbråka med dom här jag smöade skiten ur dom hehe  ! ;)


Hmmmm...

sedan lyfte jag upp Sara med bara två fingrar ! Stark va?



Kommentarer
Postat av: sara u knoooow

HAHAH vilka bilder

starka jovana! :D:D:D

2010-06-09 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0