Packning pågår

Har nu suttit i någon timmer och försökt packa ner
mina kläder, har lovar att inte ta med mig så mycket kläder som
jag brukar. Men ser redan nu att jag brutit min löfte ! :(
Ärsh, ska också lämna lite kläder i Serbien de som jag inte använder
lika ofta. Gud jag längtar så otroligt mycket ! Men vet att jag ändå
kommer sakna hem och alla mina vänner så klart ! Förresten stannar
syrran hemma detta år och jobbar och även henne kommer jag
sakna, det positiva med att hon stannar hemma är väll att det
finns mycket mer plats för mig mohaha.

Medan jag suttit i rummet och packat har även Kaltrina suttit och fotat
mej (eget val! Det första kortet var det iaf haha !) Jag har ett par
bilder jag vill visa er och framför allt något jag älskar att göra innan
jag sover haha, fast denna gång gjorde jag på golvet och jag fick ont :(





jag vet jag vet, jag är inte normal !


haha detta älskar jag att göra i sängen!

där ramlar jag :(

och där fixar jag till det... iGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0