Guess who's in the building..

yeeah it's kaltrina!
Haha tjena alla läsare. Hur är det med er? Själv så mår jag bara bra.
Helt rastlös. Vet inte vad jag ska göra, sooo boring! Medans jag satt och
lästa alla andras bloggar så kom jag på att jag kan ju lösenordet till jovanas
blogg så varför ej smyg blogga hähä. Måsta bara säga en sak haha.
Jag och jovana smsar just nu.

jovana-vad gör du jaow
kaltrina-haha inget sitter själv
jovana-sitter du bara!:O inget data haha
kaltrina-hahah aa jag sitter bara, jag stirrar i väggen
jovana-hahah asso kalle! varför:O
kaltrina-HAHHAHAHAHAHHAHAHAH
jovana-men omg:O! säg!
kaltrina-hahahah men vad det är inget!
jovana-Din mamma är söt.


haha ja ni, jag älskar min bästa vän. ( snacka om att hon kommer bli glad
när hon läser detta )
Men ni, nu ska jag faktiskt forsätta att lyssna på gammla,gammla låtar och
tänka i genom livet. Pussar, vi hörs säkert ngn annan gång. Om inte jovana byter lösen!



En bild på oss skulle inte skada. Men undvik mig, solen störde mig!

Sara jag la in den här för din skull för jag vet att du läser nu haha!




Kommentarer
Postat av: sara

HHAHAHA aww (A)

2010-03-24 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0