Känner mig som en pluggis?

.. Men hur känner såna?

Biologi är mitt favorit ämne. Och just nu har jag pluggat
lite inför provet och jag förstår ganska så bra.
Tycker att kroppen är spännande att lära sig om, men jag
förstår inte alltid allt. Men nu är jag koncentrerad och är
villig att lära mig så jag sitter och går igenom frågorna
om kroppen,skelettet och huden.

Förresten vad är ert favorit ämne ?




sitter och myser i mina pyjamas byxor med biologi böckerna uppe.

mina coola naglar :)

haha bjuder, försöker se normal ut... Lycka dock inte.


Kommentarer
Postat av: häähäh

sexiga nagler, vem gjorde det då ;; hahah

2010-03-23 @ 20:01:18
Postat av: Elin

Hej! Just nu så letar jag smycken på internet. Den där biologi boken har jag oxå!



Mitt favvo ämne är engelska och idrott! Går du på någon sport?

Kram!

2010-03-23 @ 20:44:16
URL: http://fleuree.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: TACK TACK!

2010-03-24 @ 08:37:40
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0