Mini spa på gården.




Hej på er ! Idag va det ju vollyboll turnering i skolan rätt så roligt.
Vi kom 2a av tjejerna och våra killar i klassen kom 1a.
Roligt. Vi vann dom som kom 1a först haha, men andra gången vann
dom oss. otur ju.
Men ärsh, när jag kom hem stack jag till gården där det bara var öppet
för tjejer. Roligt som fan först gjorde vi ansiktsmask, luktade otroligt
gott och mitt ansikte blev mjukt och lent hehe.
Där efter blev det fotbad för mig, mm så skönt det blev haha,
det bubblade och det va otroligt varmt haha. Fötterna blev filade &
efter allt blev mina fötter otroligt mjuka haha, naglarna blev ljus blå
både på fötterna och händerna :)

Nu blir det Tv :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0