Tisdag 23-03-10

hellow ! Jag vet att jag inte skrivit sen söndags, men och ?
Nu är jag iaf här ! Vet att ni har saknat mig otroligt mycket,
hah skoja :$ eller har ni ? häh.
Ska skriva lite idag men inte så mycket kanske, har ett stort Biologi prov
imorgon så tänkte börja plugga. Men ska nog börja runt 7 tiden ?
Låter bra. Skolan idag har vart ganska så bra, och vädret idag & igår har
vart regnigt/soligt men otroligt skönt! Nästan all snö har smällt och man ser
grönt gräs ! Gräsigt va? Missar också träningen idag för att kunna plugga.
Var dock inte så himla tränings sugen men lite sugen var jag.

Igår var jag förresten på tjej träff som är varje måndag på vår skola.
Målade mina naglar i coola färger , och där efter satte vi oss och fika och
prata.

Här ska ni få massa bilder som kalle tagit på mej under dagen. Vi skulle
till idrotten och utan för hallen stod vi och fotades i flera minuter.
Efter ett tag insåg jag att folk glodde och skämdes haha :$




wtf ? haha, hittade denna bild på min mobil som tydligen Kaltrina hade gjort och tagit kort ! HAHAH.



Outfit.
spetströja - Vila
Vitt linne - Bikbok
Svarta jeans med nitar på - Bikbok
Converse



Kommentarer
Postat av: den bästa

asso alla bilder jag tar blir så fina, varför ? borde bli fotograf lo. Och skämta ite om min bild som jag rita, den va mkt mkt fiiin :)

2010-03-23 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0