You taste just like glitter mixed with rock and roll

Shena ! Yes vilken bra början på "mini lovet" vi fick nämligen sluta
klockan två ! Otroligt skönt, innan det gjorde vi klass rummet jätte snyggt
fixade bilder torkade bord osv. Vet ni vad som visas på 4an nu?
beverly hills ! Tv serien asso, gud det va länge sen jag såg det och jag älskar
verkligen den serie jag kollade varje morgon på det innan jag skulle iväg till skolan
visades typ när jag gick i 5an tror jag hehe.
Nu ska jag ta upp mina svenska böcker lite och senare kanske dra ut, vi hörs ♥


(bild från tisdags när det var så himla fint väder)

Tröja - h&m
Byxor - Vila
Jeans jacka - Gina
vita skinn converse.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; namen :D så det var du/ni alltså hehe. Ni skulle ha kommit fram och hälsat då hade jag blivit superglad :) åh tack tjejan vad gullig du är! blir jätte glad ska du veta! massa kramar!

2010-05-13 @ 18:21:30
URL: http://ANGELICABLICK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0