glad, det är jag!

Hej på er! Shet har ni sätt vilken snö storm det är ute?
Det har snöat sen jag gick till skolan idag, alltså 8 och klockan är nu snart
22? Helt sjukt. Blev riktigt chokad när jag såg snön i morse,
Var verkligen inte be rädd på att det skulle vara så mycket.
Men rätt så roligt att snön är här, rätt så länge sen.
Men den kom för tidigt i år, håller ni med ?
Men ett plus för att det är kram snö ute, man kan köra snöbolls krig!

Skolan idag då, ja dagen gick snabbt och det var
väll så bra. Jag var helt tyst på sista lektionen och vissa
blev lite chokade, haha :)
Juuuuuuuuuuste !
Pappa hämtade Wii från min farbror idag så  jag kommer säkert sysselsätta mig
med det nu efter skolan, fanny eller hur?
Men nu ska jag hoppa i duschen och sedan fortsätta på mitt
Hk arbete.

Juste imorgon ska vi gå och simma i simhallen med skolan,
vi ska rädda en docka med och vi själva ska ha kläder på oss, haha hoppas
det inte slutar med att folk hjälper mig ur vattnet bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0