Jag skyller på att det är lov!

Hej på er! Gud vet att jag inte skrivit på ett tag..
Bloggen hamnar lite åt sidan då det är lov, men kan
ju ta och berätta om min dag iaf eftersom den verkligen
var rolig.

Vi åkte till bodaborg med vår fritidsgård, och det var
verkligen skit kul! (för er som inte vet vad bodaborg
är, så är det ungefär som fångarna på fortet, men
verkligen inte lika sjuka grejer som på fångarna på
fortet så klart)
Vi prövade nog varje rum, de
roligaste rummen var då man var tvungna att klättra
och vara snabba, i ett rum fick man inte nudda golv
och ja bara hängde kvart typ mitten av golvet, jag
skrattade så mycket att jag släppte taget haha :)
"spökhuset" var också en favorit, okej första gången
var jag rädd när jag gick in, men eftersom vi nog gick in
10 gånger så blev jag inte rädd, man ska klara hela spökhuset
och till slut finns det en stämpel! Utanför alla rum fanns
det utklädda människor, snacka om att jag blev rädd haha!

Nu tycker jag att jag skrivit alldeles för mycket :) jag hoppas ni
fattar och nej jag tog tyvärr inga bilder.. Besök deras
sida för att läsa mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0