School tomorrow !

Höst lovet har gått riktigt snabbt! Men jag har haft ett jävligt bra
lov det kan jag säga! Nu blir det 4 veckors plugg och massa
ansvar sedan blir det två veckor prao och efter jullov!
Så skönt eller hur?

Sitter i sängen med mandariner och kollar på MTV Ema,
fan vad jag längtat efter det här, nu blir det att sitta
och njuta av massa skön musik dessutom live!
Och detta år är Eva longoria värdina, yes.
Och nyss så gick Rihanna på röda mattan, gud va glad jag
blev, såg ni så snygg hon var? Värsta snygga håret och fina
klänningen, längtar verkligen efter hennes uppträdande ikväll!

Imorgon slutar bloggen lida, då blir det outfits bilder och
massa annat. Ska börja lägga ner mer tid åt bloggen,
Lovar att försöka♥



haha plus att jag bjuder på denna sköna video som Eva Longoria gjort, verkligen
värt att se om ni inte redan sätt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0