trött och sov sugen jovana

Det är jag det, väldigt sov sugen kan jag säga!

Kom hem från min lilla kusin förut med familjen där
vi firade henne, så söt hon var! Hon hade på sig
en fin prinsessklänning rosa dessutom, åh så gullig hon är.
Nu ska jag väll bara lägga mig i sängen och glo
på paradise hotel repriser som visas på tv6 nu, har ju inte
hunnit kolla denna veckan så mycket, så ska passa på.
Sen hoppas jag väll att jag sover väldigt gott i natt!

Juste, bilderna som jag visade på mina skor, det är faktiskt en
stol som tagit de, haha! ja ni hörde rätt. Först bad jag kaltrina
ta kort, men hon va verkligen as dålig på att ta kort, så
stolen fick jobbet. Fatta att en stol tar kort bättre än vad kaltrina
gör. Ja jag vet de illa...

Godnatt på er♥


bild från i morse. En morgon glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0