uhh blää

Igår var jag verkligen taggad för att vinna denna match,
i morse när jag vaknade mådde jag skit! Men jag hoppades
på att det skulle gå över. Men nej nej, stack till vasa hallen
och mådde skit! Skulle precis byta om och jag började spy på
toan, ruligt? nej haha och där efter blev det bara värre och värre.
Så jag stack hem och missade lagets match. Skit ledsen att
de förlorade men det va bra kämpa tjejer!!

Har sovit lite och ätit och mår faktiskt bättre nu, lite bättre
iaf! Hoppas jag är frisk till skolan i morgon för
har ett arbete som måste in på fredag! Och jag har inte börjat!

Nu ska jag kolla på tv och ligga och vila. Skönt♥


ja i nr 9 ♥ bild från gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0