8 oktober 2010

Kom nyss hem från gården som va dunder kul haha !
Blev att se på film där, någon gammal film tror den hette
Risky Business med Tom Cruise! tyckte iaf att den va riktigt
bra. :) Vet att bloggen har fått lida nu i veckan men har
inte haft tid att blogga, massa läxor i veckan plus ett
tyska prov, sedan har jag haft läkarbesök + vart i Norrköping med
morsan och syrran, som för övrigt var riktigt mysigt & roligt !

Imorgon är det lördag vilket innebär match! Yes, taggad som i fan.
Vi ska fan i mig vinna mot Finspång och inte sitta och deppa för att
vi förlorade förra helgen, imorgon ska jag göra allt för att vinna!
Hoppas mina tjejer gör det samma. Så imorgon kommer nog
bloggen också lida lite, men ärsh ni får titta in lite då & då, På måndag
ska jag uppdatera bloggen som vanligt så kika in !

Puss !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0