I suck.. I know

Heeej! Gud vet att jag inte bloggat och bjudit på snygga
bilder på ett bra tag, men hjälper det om jag säger att
jag har en snygg outfit imorgon som jag mer än gärna
kommer att visa upp ? :)
Idag var det slappa kläder på, jeans ett vitt slappt linne och
en grå munk tröja med dragkedja från H&M.

Skolan idag då ? Riktigt bra är sjukt nöjd med mig själv denna
vecka. Fick reda på att jag fick ett VG på mitt kemi prov,
det första kemi provet som jag verkligen gav allt på och kunde
allt. Skönt (Y) sedan fick jag tillbaka min svenska uppsats om film analys
där jag också fick VG! Yes, hur grym är inte jag?

Nu sitter jag med Tyska glosorna framme + mina so böcker,
prov imorgon om buddismen känns som om jag kan rätt så
mycket, har nog lyssnat mycket på lektionerna. Tycker det
sjukt intressant , religion asso :)

Nu ska jag lära mig allt! Vi hörs ♥


mobil bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0