010910 - 16:45

Tjena bloggen! Är nu hemma och jag äntligen tid att sitt vid datorn.
Skolan idag gick väll rätt så bra ändå, men lektionerna idag va verkligen
riktigt långa! Kortaste lektionen idag var 60 min! Sista lektionen då vi kollade
på film så underhöll Catrina mig och Kaltrina, vi kunde inte sluta skratta haha :)

Förresten så hann jag inte blogga igår för jag hjälpte faktiskt mamma på jobbet,
från 17 - 22 ! När jag kom hem hann jag bara göra läxorna och sedan
var jag alldeles för trött för att sitta vid datorn! Sorry :) missade
också min träning som jag är lite ledsen över, men imorgon är det träning igen ! Yes

Nu ska jag upp göra mina läxor så jag kan ta det lugnt senare !


över stark eller hur ? haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0