7 september

Hejsan gott folk! Gud vad trött jag är, blir nog ännu tröttare när
jag tänker på att vi har väldigt sen träning idag också :( Kommer
nog somna på träningen hehe, nej men träningen kommer nog gå
bra. Tränaren lovade mig att göra inbakade flätor så ska nu gå
tvätta håret och platta det så det blir snyggt med flätorna på.

Skolan har vart jätte bra, vi hade inte våra mentorer idag så det va lite
busigt i klassrummet haha. Kaltrina hoppade ut från fönstret sedan så
stängde vi fönstren och hon fick panik haha,hon sprang fram och tillbaka,
jag kunde inte hålla mig från skratt jag dog verkligen av skratt (vet att man
inte kan dö hehe)
Sedan sprang hon runt skolan och kom in vanliga vägen.
Ja så ser en vanlig skoldag ut hos klass 9E, har en himla bra klass! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs! :)


förra gången jag hade fixat flätor..
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0