Basket match


Jag hoppas ni kollade på den otroligt jämna och bra matchen!
Serbien - Turkiet (basketmatch)
Va fan ska jag säga om denna match förut om att domaren helt
klart hejade på Turkiet.... Serbien ledde hela matchen även om
matchen va otroligt jämn, men till slut började turkiet leda sista perioden
med endast två poäng och sedan tog serbien ledningen med ett,
mindre än 1 min kvar och turket tog ledningen med 1 poäng och det är lika
sedan gör serbien mål och leder med två och där händer det ! Serbien ska
egentligen få en foul och skjuta men domaren dömer inte det till foul,
fyfan vad sur jag blev!!! Och självklart gör turkiet mål och vinner. Jävla skit !

Men serbien spelade jävligt bra, värdiga vinnare måste dock till lägga att
Turkiet borde ha fått en o sportslig foul då en serbisk spelare stod och
prata med domaren och en turk kom upp och knuffa på han, ja snacka om
att det borde ha dömts till en foul!!!!! :)

Men men, Grattis till er som hejade på turkarna
Btw: synd om mig i skolan kommer bli mobbad
av turkarna haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0