let it go

Shena, vet att det vart dålig update de senaste dagarna men aja,
nu är jag iaf tillbaka med lite inlägg ! :) Idag gick jag runt på ikano
och avslutade ikano besöket på Mc, älskar mat speciellt deras haha.
Hittade också jävligt snygga basket skor och otroligt sköna, lite lika
de som jag har nu men imorgon ska jag åka och köpa dom innan
de tar slut! :) Nike air basketskor är skönast och snyggast, ja enligt mig
så klart..
Senare var jag i gården och kollade på första halvlek av Basket matchen
Serbien-Turkiet och andra halvlek hemma med släkten haha, snacka om
att vi hemma fick damp skrek av ilska och glädje, haha :)

Imorgon ska jag på Cirkus med mina kusiner haha, små kusiner självklart, de
frågade om jag ville hänga med och det klart jag vill göra det, länge sen
jag var på Cirkus fyfan haha :) Ja och efter det har jag planerat att åka
upp till stadium om jag hinner innan de stänger, jag hör av mig imorgon mot kvällen.

Nu tycker jag att inlägget blir lite väl för långt haha så nu får det ta stopp!
Godnatt gott folk sovgott !♥


Dagens / - Jeans cubus - stickad tröja gina :)

Kommentarer
Postat av: källe

synd att de förlora :)

2010-09-12 @ 11:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0