Love hangover

hej shena sha! :) haha, jag känner mig riktigt glad och
riktigt basketsugen och på musik humör spotify är på
och jag kan sjunger, haha eller vi ska nog inte säga att jag
sjunger för jag kan verkligen inte sjunga fint haha, men
alla sjunger väll fint på sitt egna sätt :)

Skolan idag gick riktigt snabbt! Vilket självklart är något bra,
och skönt med en riktigt slapp vecka också, Vg vecka hela veckan
vi typ kollar på film och har slappa lektioner, onsdag studiedag!!!
haha && på fredag ska vi typ ha häslodag och sedan skolvalet :)
Senare var jag i gården på tjejgrupp, vi såg filmen Alis i underlandet ! :)
inte så jätte bra och lite konstig film typ.. haha :)

Nejj nu ska jag studsa iväg mot duschen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0