My lovely bear

Hej på er, sitter i rummet och fryser rumpan av mig!

Det är verkligen kallt här hemma, det är nog varmare ute, tror jag iaf haha.

Skolan idag va soft, båda mentorerna är fortfarande borta och vi skulle

egentligen ha prov men det hade vi inte! Skolan va rätt så bra tycker jag :)

Vad ska jag göra idag? Hmm kanske ut och spela basket en stund, har ju

trots allt inga läxor,(gjort alla) Vi får se nu ska jag ta och lägga mig i sängen

lite och glo på tv, bara ta det lugnt :) Vi hörs.

 

 


Kommentarer
Postat av: edith

coolt hår!! och söt nalle :)

föresten, det är jättesvårt att hitta komenteraknappen! eller inte jätte men lite :)

2010-09-08 @ 18:38:16
URL: http://edithl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0