22 april

CIAO GOTT FOLK!
Sitter i rummet på golvet, har nyss gjort lite snyggt. Dock
råkade jag ha ner hyllan så pappa får fixa de när han kommer!
Idag har jag chillat verkligen, ätit på MC mat (onyttigt två dagar i rad)
vart hos syrran med polaren. Ja, så har min dag sätt ut.
Imorgon får jag besök, jag ska firas! Imorgon planerar jag
att vakna tidigt gå en PW ! det ska jag göra.
Förlåt att jag vart så off i bloggen denna vecka, men det är lov
liksom! Outfits kommer väll upp under nästa vecka, pussar ♥


bild 1, syrran/bild 2, jag och en kass bild/ bild 3, ett UFO jag hitta på gatan..

Kommentarer
Postat av: nev

hahaha mina stackars tulpaner alltså, o fan vad sexig kalle är!

2011-04-24 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0