april april din dumma sill!

Yes äntlifen april alltså 12 dagar innan jag fyller år! woho.
Håller ju faktiskt på att bli riktigt stor nu.
Idag hann man bli lurad utav mamma och sedan lurade vi läraren.
Riktigt kul hade vi i klassrummet.
Nu sitter jag här med en bok och mammas ny bakade bullar från igår.
ska sätta mig och läsa boken och senare ska jag väll iväg mot
gården för en hel film kväll! Kul, sista månaderna man får
vara där då, sen är det gymnasium som gäller. Jag som vill förbli
liten föralltid !

Förresten tog vi spex foton idag, vi hade tema disney. Så bilder på det
kommer senare när jag fått lag i de, just nu har jag bara två.


Kommentarer
Postat av: pajslukaren

Du jag gillar inte din blogg inte min lillebrorsa heller när vi har tråkigt brukar vi kolla på din blogg och skratta för att vara på humör igen,man blir rädd av dina bilder du försöker leka något du inte är va bara dig själv gumman,du är inte så irl.

Alltså du wannabe kenza sluta fan + du tar rubriker från Lisa place , och du ska föreställa ngn som ska vara sig själv = in my ass ..



Kyss!

2011-04-04 @ 17:29:42
Postat av: Sofie

Du som skriver detta om Jovana känner henne inte. Bara för att man tar rubriker från någon annan betyder inte det att man inte är sig själv. Bara att man får ideer och tips från någon annan. Samma sak om ni tycker hon härmar kenza. Jovana kanske tycker hon har snygg stil eller gör en bra block och tar saker och ideer därifrån och gör dem till sin egen. Jag tycker Jovanas blogg är bra, och bara för att varken du eller din lillebror är intressanta nog att skriva en blogg själva eller för den delen, inte vågar skriva om era liv för ni är så rädda vad folk ska tycka om er behöver ni inte gå och klanka ner på anda. Nu är de så att jag vet att Jovana inte tar åt sig av din skit. Hon är en stark tjej som tror på sig själv och tro mig. Jovana är 100% Jovana. Ät den!

2011-04-11 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0