stronger

Hemma från en hur skön/rolig/jobbig träning som helst.
Känner verkligen att jag börjar bli stor nu, kunde till och med
för första gången göra 10 armhävningar! haha. Förresten jag har
ju inte berättat för er att jag kom in på alla mina val utan problem,
visste ju att jag skulle komma in, men blev glad att se lappen ändå.
Eller ja, jag kom in preliminärt men kommer in sen också då valet
ska göras på riktigt också.
Har också bestämt mig att jag nu ska ut och springa varje kväll ungefär
runt åtta runt skäggetorp! så är det någon som vill springa eller jogga
hör av er! Detta ska jag hålla på med, det lovar jag att försöka göra. :)


gammal bild, haha me denna bild vill jag säga att jag ska få en bra kropp och kondition.

Kommentarer
Postat av: sandraazadi

va brun du är kvinna!:D

2011-04-17 @ 23:23:10
URL: http://azadii.devote.se
Postat av: sandraazadi

hahah omg nej du är brun! jag är fan ganska vit än vad jag brukar vara:/

2011-04-19 @ 22:51:02
URL: http://azadii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0